Jméno | Účel | Vypršení |
---|---|---|
show_cookie_message | Ukládá informaci o potřebě zobrazení cookie lišty | 1 rok |
__zlcmid | Tento soubor cookie se používá k uložení identity návštěvníka během návštěv a preference návštěvníka deaktivovat naši funkci živého chatu. | 1 rok |
__cfruid | Tento soubor cookie je součástí služeb poskytovaných společností Cloudflare – včetně vyrovnávání zátěže, doručování obsahu webových stránek a poskytování připojení DNS pro provozovatele webových stránek. | relace |
_auth | Zajišťuje bezpečnost procházení návštěvníků tím, že zabraňuje padělání požadavků mezi stránkami. Tento soubor cookie je nezbytný pro bezpečnost webu a návštěvníka. | 1 rok |
csrftoken | Pomáhá předcházet útokům Cross-Site Request Forgery (CSRF). | 1 rok |
PHPSESSID | Zachovává stav uživatelské relace napříč požadavky na stránky. | relace |
rc::a | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. To je výhodné pro web, aby vytvářet platné zprávy o používání jejich webových stránek. | persistentní |
rc::c | Tento soubor cookie se používá k rozlišení mezi lidmi a roboty. | relace |
AWSALBCORS | Registruje, který server-cluster obsluhuje návštěvníka. To se používá v kontextu s vyrovnáváním zátěže, aby se optimalizovala uživatelská zkušenost. | 6 dnů |
18plus_allow_access# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro web. | neznámý |
18plus_cat# | Ukládá informaci o odsouhlasení okna 18+ pro kategorii. | neznámý |
bs_slide_menu | neznámý | |
left_menu | Ukládá informaci o způsobu zobrazení levého menu. | neznámý |
E-shop
Úvod »V KUCHYNI»PEČENÍ A ZAPÉKÁNÍ»Formy na pečení a pomůcky»Mísy na přípravu pokrmů » Pouzdro na kreditní karty se sponou na bankovky GIORGIO - PHILIPPI
Vášeň, styl, osobnost, preciznost, funkčnost, purismus, duch doby, krása, jedinečnost, řemeslo.
Jan Philippi vidí ve věcech krásu a přetváří je v umělecká díla. Nezbytné předměty nesoucí jedinečnou značku a styl. Zvládá životní výzvy a nabízí odolné produkty pro neustále se měnící svět. Produkty, které vás chytnou za srdce, pro vás samotné nebo jako dárky pro ostatní.
Jeho preferenci jednoznačných forem vycítil hamburský exportní obchodník Jan Philippi velmi brzy. Nicméně byl požádán, aby se zapojil do prodeje HiFi zařízení hanzovního prodejce. PHILIPPI si rychle uvědomil, že některé z těchto produktů ho přímo rozzuřily: byly prostě ošklivé. Jako muž činu se tu a tam pokusil vylepšit a zkrášlit, protože věřil, že i HiFi skříně a nábytek by měly vypadat dobře.
Poptávka po spotřebním zboží v Německu na konci 80. let ohromně vzrostla, a přestože Jan Philippi musel za svou společnost cestovat do mnoha zemí, umožnilo mu to kontaktovat několik kompetentních společností. Bohužel tehdy byla poptávka po kvantitě a ne po kvalitě; jako přítel kvalitních produktů to byl trend, který PHILIPPI nebyla ochotna akceptovat. Zklamán převládajícím vkusem se rozhodně pustil do vytváření vlastního osobního řešení; nastoupil podnikatelskou cestu k otevření vlastního podniku.
V roce 1992 si Jan Philippi otevřel dvě maloobchodní prodejny v Hamburku a obě je zásobil designovými kousky, které podle jeho názoru korelovaly s jeho ideálem být neokázalý, jasný a moderní. S neotřelými nápady, návrhy shromážděnými během mnoha cest a nezaměnitelným smyslem pro dobrý design objevil společnosti schopné převést jeho vize designu do hmatatelného. Okřídlený tímto pokrokem se brzy odvážil přejít od maloobchodu k velkoobchodu.
Jan Philippi jako kreativní mysl společnosti od té doby inspiruje své designéry. S extrémní přesností a velkým důrazem na detail úzce spolupracuje se svým týmem od fáze návrhu až po okamžik, kdy je produkt připraven na trh. Ani dnes se tato spolupráce nezměnila: Šéf stále podporuje mladé talenty a klade velký důraz na dobrou spolupráci s kreativními profesionály i výrobci. Jan Philippi stále osobně a intenzivně sleduje celý proces navrhování; stále se osobně věnuje každému zákazníkovi a věří, že filantropie je základním firemním principem.
Mezitím se malá, severoněmecká začínající společnost vyvinula v mezinárodně uznávanou značku s přibližně 500 produkty, zaměstnávajícími 25 zaměstnanců ve svém ústředí a s mnoha zástupci v zahraničí. Obchody s nábytkem a papírnictví, obchody s domácím zbožím a dárkovým zbožím, květinářství a nákupní ikony, jako je KaDeWe v Berlíně, ti všichni úspěšně prodávají produkty navržené PHILIPPI. Kromě toho jsou tito sofistikovaní a praktičtí každodenní pomocníci z Hamburku k dispozici také ve více než devadesáti zemích, včetně Francie, Japonska, Kolumbie, Dubaje, Afriky a USA a nedávno k nim přibyla Moskva a Chile. PHILIPPI dokonce najdete v MoMA New York!
Kreativita, odvaha a představivost spojená se zdravým hanzovním smyslem pro podnikání udělala ze značky PHILIPPI to, čím je dnes. A pokud jste se někdy setkali s PHILIPPI, uvidíte: nekompromisně kreativní, s individuálním stylem a rozhodným pohledem na skvělý design bude určitě pokračovat. Už se nemůžeme všichni dočkat...